maandag 3 februari 2014

outfit #12 | Dungerees


In mijn post van zaterdag liet ik al een sneakpeak zien van deze outfit! Ik ben er echt heel blij mee. Een weekje geleden schafte ik eindelijk deze Dungerees (of tuinpakje) aan. Ik heb ze gecombineerd met een geprinte (hoe kan het ook anders?) blouse van de H&M. Simpele outfit maar toch word ik er blij van.
Ik had al veel dungerees op tumblr gezien en was helemaal enthousiast! Het geeft echt een leuke twist aan een outfit en ik heb ook al een hoop manier om ze te gaan combineren, waaronder dit de eerste outfit was die in me op kwam!

Komende donderdag krijg ik m'n thuisopdracht van het Grafisch Lyceum (waar natuurlijk nog een artikel en waarschijnlijk een filmpje over online komt) en ik heb eigenlijk onwijs veel zin om hieraan te werken! Ik heb al een erg leuk idee en hoop dat het allemaal gaat lukken. Verder is komende week niet zo spannend. Morgen heb ik maar twee uurtjes les dus dan ga ik wat filmpjes opnemen en foto's maken van m'n outfit!

Het is vandaag echt zo'n typische maandag als je het mij vraagt.. Een lange schooldag met minder leuke vakken. Wel ben ik blij dat het niet regent. Fijne maandag nog en op naar komend weekend!

Dungerees Primark | Blouse H&M | Shoes fake allstars I bought in Barcelona



7 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)