woensdag 19 februari 2014

Shopping | Katten horloge van Ebay


Vroeger (1 jaar geleden dus haha..) vond ik het altijd maar een beetje eng, dat PayPal. Tot ik er is met een vriendin over praatte en zij vertelde dat het veilig was en als je je product niet ontving, gewoon je geld terug kreeg. Je raadt waarschijnlijk al, ik was om. En sindsdien kijk ik toch echt regelmatig op Ebay! Er zijn altijd leuke dingetjes te vinden en ze kosten vaak geen drol. Je merkt waarschijnlijk dat ik aardig verslaafd ben aan dingen kopen (op Ebay). Vandaag laat ik weer één van m'n nieuwste aanwinsten zien: dit schattige katten horloge! :)

Dit horloge heeft me maar liefst €2,08. Dit is natuurlijk spot goedkoop en daarom kon ik het niet laten hem in m'n 'mandje' te doen! Ik kocht hem bij deze verkoper. De levering was ongeveer zoals er stond, daar heb ik voor de rest niet op gelet. Je moet gewoon accepteren dat de levertijd af en toe wat langer kan duren als je iets koopt via Ebay. Ik vind dit prima voor de prijs die je betaald. Want zoals bij alles wat ik gekocht heb op Ebay, zaten hier geen verzendkosten bij! 

Ik ben persoonlijk geen horloge drager, aangezien ik altijd m'n mobiel bij me heb. Ik heb wel al een aantal outfits waar hij erg leuk bij zal staan! Ook bij de outfit die overmorgen op m'n blog komt, maar toen ik die foto's maakte had ik het horloge nog niet dus helaas.. Er zat trouwens al een batterij'tje in het horloge zelf, dat is natuurlijk erg fijn. De kwaliteit is prima en hij werkt ook goed!

Ben jij ook zo gek op Ebay? Wat is je beste aankoop?
Liefs Rhoda :)


4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige horloge! Ik heb nog nooit iets besteld bij Ebay, shame on me haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik raad het je aan haha! maar... zodra je eraan begint is het moeilijk om te stoppen haha

      Verwijderen
  2. Oooh dat horloge is zo schattig. <3
    En die prijs, ongelofelijk dat zo'n leuk horloge maar zo weinig kost!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)