vrijdag 29 mei 2015

Bijkletsen en een kerstige kamer


Ik denk dat ik wel even moet uit leggen waar ik ben geweest.. Ik weet het, ik heb m'n blog best wel verwaarloosd. Puur omdat ik er geen zin of tijd voor maakte. Ofzo. Ik tik dit nu ook vanaf m'n ipad omdat dit een stuk makkelijker is en ik denk dat ik dit ook wel vaker ga doen! 



Oke, waar zal ik beginnen? Als je m'n filmpjes kijkt op allebei m'n YouTube kanalen heb je eigenlijk niks van m'n leven gemist. Misschien is dit ook een van de redenen dat ik hier niks meer post. Ik heb me helemaal gericht op YouTube en ik vind het onwijs leuk en zou het niet meer uit m'n leven kunnen of willen halen. :) 

Ik heb er al bijna 2 periodes op zitten op het GLR en vind het nog steeds heeeelemaal gewéldig! Ik begin nu ook te merken dat ik een voorkeur aan dingen ga geven. Fotografie is echt m'n grootste hobby en die lessen zijn naar mijn mening dan ook het leukste! Dinsdag hebben we voor HANDS-ON video (dit vak gaat over alles wat met filmen te maken heeft) een achtervolgingsscene moeten filmen en dit was zó ontzettend leuk leuk om te doen. Dit was ook de eerste filmopdracht die ik echt leuk vond om te doen. Waarschijnlijk omdat ik het zelf (met m'n lieftallige camera) mocht filmen! Die zal ik komende vrijdag ook op m'n hoofdkanaal online zetten als jullie er benieuwd naar zijn. 



Aangezien het bijna kerst is heb ik m'n kamer lekker kerstig gemaakt! Het enige wat eigenlijk nog mist is een klein kerstboompje. Ik ben alleen niet heel zeker of ik hem nog ga halen, aangezien ik komende zondag al naar huis ga om weer een weekje bij m'n ouders en broertje door te brengen. 



Klik op het volgende linkje om naar de Vlogmas afspeellijst te gaan: https://www.youtube.com/playlist?list=PLHk34SMvZbcQL7tgqs3Ot9hzFMyStnk86

Ik ga het design van m'n blog ook weer helemaal veranderen, dus dat zullen jullie (hopelijk) deze week nog zien! Nog iets wat ik zeker aan jullie wil vertellen is dat ik dit jaar voor het eerst mee doe aan vlogmas! Niet dat er heel veel voor me veranderd aangezien ik toch al elke dag vlog, maar ik steek wel wat meer tijd in m'n vlogs en film een hoop met m'n spiegelreflex camera :)

Ik ga geen sorry zeggen voor m'n afwezigheid, want dat heb ik eigenijk al te vaak gedaan. Jullie kunnen af en toe gewoon een artikeltje van me verwachten en ik ga voor de rest niks beloven!

En hoe gaat het met jullie? 
Liefs Rhoda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)