vrijdag 29 mei 2015

Hoi, ik leef nog!


Hai jongens! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het fantastisch! Ik heb onwijs veel leuke dingen geleerd op m'n opleiding en het einde is alweer in zicht. Omdat ik best lui ben, moet ik voor vakken zoals Nederlands, rekenen en maatschappijleer nog wel een hoop dingen doen (oeps).. De foto die je hierboven ziet heb ik een paar weken terug van Lars, het vriendje van m'n beste vriendin, gemaakt in de studio! 


Als je m'n vlogs volgt heb je dit natuurlijk al lang mee gekregen. Ik vind het vloggen nog steeds zo leuk en krijg hele leuke reacties op. Als je me letterlijk elke dag wilt volgen, kan je subben op m'n vlogkanaal! :) 

Op m'n tumblr pagina zet ik vaker foto's online. Vooral foto's waar ik trots op ben! 





Ik zal hier vaker foto's plaatsen (en deze keer ga ik echt m'n best doen)! 
Liefs, Rho.

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Leuk dat je weer wat op je blog post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je hier weer wat plaatst! Ik volg je vlogs sowieso met veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)