woensdag 3 juni 2015

Wegwerpcamera foto's #1


Door een vlog van Joe Sugg kwam ik op het idee om een wegwerp cameratje te kopen om mee te nemen naar feestjes. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb hem meegenomen naar SlamFM koningsdag, naar een schoolfeest en naar Amsterdam! Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder.



Uitzicht vanaf het balkonnetje bij Mediakraft :)
Een vriendinnetje van een vriendinnetje haha!


Ik en Nya :) 

Nya met haar ogen dicht :')
Lekkere pizza!
Aan het einde van de avond op Koningsdag! Ik vind het erg apart hoe ik eruit zie als een spook,
maar vind de foto onwijs leuk omdat we er allebei zo blij op staan!
Op het schoolfeest!
Dit was een van de laatste foto's op het rolletje, vandaar die witte balk haha! Dit is trouwens in de Markhal.
En nog eentje van koningsdag toen de zon onderging. Helaas zijn de kleuren niet super mooi overgekomen!

Ik vind het vintage effect dat dit mini cameratje geeft echt heeel gaaf en ga er binnenkort weer eentje halen om mee naar festival te nemen. Die komen er namelijk ook weer aan! 13 juni ga ik naar Secret Society & 4 juli naar Summerfestival in Antwerpen, zin in! 

Wat vinden jullie van de foto's? Kopen jullie ook wel is een wegwerp camera?

3 opmerkingen:

  1. Leuk je foto's! Ik koop eigenlijk nooit meer wegwerpcamera's, ik vind de kwaliteit gewoon te slecht en ik vind het heel irritant dat ik niet gelijk kan zien of een foto mislukt is, stel dat hij mislukt heb je een foto verpest en op je digitale camera kun je hem gelijk wissen, niemand die het dan ziet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)