vrijdag 12 juni 2015

Weilanden & rennende lammetjes


Hoi! Vorig weekend was ik bij een vriend die een verjaardagsfeestje vierde. Hij woont op een boerderij en ik had m'n camera mee, dus nam natuurlijk wat kiekjes. Nya, Lonneke & ik gingen het weiland in terwijl de zon aan het ondergaan was. Dit zorgde voor het mooie licht wat je hierboven ziet. Ik ben heel blij met deze foto van Nya en mij :) 

Kijk snel verder voor meer foto's & een vlog!


Schattige lammetjes (die gingen rennen)! 


Lonneke & Nya

Zien jullie de skyline van Rotterdam op de achtergrond? :)



En hoeveel ik dan ook van de stad houd, voelde dit ook toch weer erg fijn! 
Houden jullie meer van de stad of van het platteland?

Fijn weekend :) 

2 opmerkingen:

  1. Heei Rhoda!

    Ik volg je vlogs echt met veel plezier!
    Ik hoop dat je over mag naar het 2e leerjaar! Doe je best je kunt het!
    Kies voor je studie er zijn nog genoeg dagen waar je kunt vloggen (al zal ik je gezelligheid wel missen)

    Rhoda you are the best!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)