woensdag 1 juli 2015

Shooten in een verlaten ziekenhuis, stress en de laatste loodjes.

De Willemsbrug 
Eindelijk heb ik wat rust in m'n hoofd.. De vorige paar weken zijn niet ontzettend leuk geweest op het gebied van school. Dan heb ik het niet over de dingen die we moesten doen, maar over de dingen die ik nog allemaal moest inhalen/maken omdat ik het hele jaar lui ben geweest... Ik heb voor het eerst in m'n leven stress gehad en ik kan je zeggen, ik vind er geen zak aan (maargoed, wie wel?).. 

Ook ben ik gaan shooten in een verlaten ziekenhuis voor Marlies haar eindopdracht op het AMFI. Ze heeft hier een jurk voor ontworpen en vroeg of ik de fotograaf wilde zijn. Linda (de Munck) was het model en de locatie was ontzettend tof! Kijk snel verder om er foto's van te zien!


Gelukkig heeft het stressen (hopelijk) nog wat opgeleverd, want ik ga gewoon over! 85% van je cijfers moet voldoende staan en ik sta nu op 84,3% en er moeten nog iets van 4 cijfers veranderd worden. De angst dat ik hier weg zou moeten was zo groot. Dat zou betekenen dat ik weer mijn vriendinnen kwijt zou raken, want dit was namelijk in voorgaande jaren al een paar keer gebeurd doordat ik twee keer ben blijven zit op de middelbare school. En ik wil ook absoluut niet weg uit de stad. Het zou namelijk betekenen dat ik dan voor 'straf' terug zou moeten naar Zeeland, om te gaan werken. Daar zit ik ECHT NIET op te wachten! Maar het komt 99,9% goed! :)



Panorama opdracht

Ik vind dat de wolken hier echt perfect uitkomen :) 

Dit vind ik de mooiste foto!

Bizar hè?!



De Kralingse plas!


Hierboven kan je de vlog bekijken waarin we naar het verlaten ziekenhuis gaan! Ook ging ik naar een festival genaamd Boothstock. Ik heb hier ook een wegwerp camera mee naartoe genomen, dus jullie kunnen nog die foto's verwachten! Maar eerst ga ik hem nog even volschieten op bijv. Summerfestival waar ik komende zaterdag naartoe ga. ZIN IN!

En hoe gaat het met jullie? Geslaagd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)